امروز امتحان آزمایشی پارسه دارم ، هفته ی دیگه هم تو همین روز یا روز بعدش کنکور دارم .

امروز تصمیم گرفته م به خاطر چهار پنج ماه حروم کردن همه ی چیزهای خوب دنیا به خودم واسه هیچ و پوچ (البته اگه چیز خوب داشته باشه ، حداقل منظورم چیزهایی بهتر از این کثافتهاییه که این چند ماه انجام میدادم و قراره یه هفته ی دیگه هم ادامه داشته باشه) ، از میدون انقلاب تا دانشگاه پلی تکنیک رو پیاده برم و آهنگ Beastie ِ Jethro Tull رو گوش کنم و باهاش داد بزنم "Beastie! Beastie!" ، مردمی هم که با تعجب بهم نگاه میکنن رو به هیچ جام حساب کنم!

2 comments:

  1. منم این حرکت انسان نادیده گرفتن رو حمایت کرده تا پا در رگ ماست ما هستیم.
    من پیاده داد نزدم ، اما شده تو ماشین این حرکت خدا رو انجام بدم
    خیلی حال میده

    ReplyDelete
  2. حرکت محیرالعقول برای من هم این بود که چه جوری به وبلاگ بنده سر زدین؟
    مشکل این بود که من نمیتونسنم براتون کامنت بذارم ما هم دانشگاهی نیستیم
    ظاهرا شما دانشگاه اصفهان درس خوندین ولی من گیلان می خونم
    لینک بلاگ شما رو از وبلاگ م ح حاجیانی برداشتم و توضیح اینکه اتفاقی به اون وبلاگ سر زدم ولی هر وبلاگی که به نظرم جالب باشه لینکش می کنم

    ReplyDelete