توجهتون رو جلب میکنم به چند نکته :

اول اینکه امروز کاشف به عمل اومد که مبلغی که خانمها ، مخصوصن دافهای محترم فقط برای سشوار کشیدن موهاشون (دقت کنین فقط) برای یک مهمونی چند ساعته پرداخت میکنن خیلی برابر خرج اصلاح موی سر بنده اون هم به صورت ماه به ماهه!

دوم اینکه امروز متوجه این نکته هم شدم که واقعن خیلی با این تمپلیت و رنگبندی وبلاگم حال میکنم .

سوم اینکه کی فکرش رو میکرد که من که تا حالا تو زندگیم حتی یک دونه (با تاکید روی حرف دال) قهرمان مونث هم نداشته م یه روزی طرفدار یک دختر خواننده ی پانک راک (همون که عکسش اون بالاست) بشم و وقتی جمال نورانیش رو تو شبکه های ویدئو موزیک پخش کن میبینم سر از پا نشناسم ؟

با یک تصرف کوچیک تو جملات ایرنین ایدیت دوست داشتی: God bless American Brunettes""

1 comment:

  1. شما چرا با این آبجیمون حال میکنین رو من نمیدونم ... اما من واسی اینکه با این همشیره حال کنم همین کافی بود که خایه داره آهنگ بخونه
    I kissed a girl and I liked it ...
    (cuz all the girls HAVE actually kissed a girl in their lives and TRUST ME, they all liked it a little)

    ReplyDelete