معاونت فرهنگي و هنري شهرداري اصفهان كه اتفاقن من هم به واسطه ي پروژه ي كارت امتيازي ِ متوازني كه همراه يكي از بچه ها براشون انجام ميداديم افتخار آشنايي با رئيسش رو دارم ، حركت بسيار جالبي در شهر انجام داده و كل شهر رو با تابلوهاي بزرگي كه روشون جملات به شدت به يادموندني ، گيرا و بسيار نغزي حك شده ، تزيين كرده . در مورد اين معاونت و صد البته بقيه ي سازمانها و معاونتهاي شهرداري اصفهان (كه من يا سه تاشون به شدت از نزديك آشنايي دارم) بايد عرض كنم خدمتتون كه ،عزيزان ِ روسا به شدت علاقه مند به خرج كردن درست بودجه و رسيدگي به احوالات شهر هستن اما به دليل كمبود قواي دِماغي از انجام همچين كار سخت و ثقيلي شديدن معذورن . من ديگه توضيح بيشتر نميدم . جملاتي كه در ادامه ميخونين قسمتي از بيشمار تابلويي هست كه در شهر نصب شده (اينها مال خيابون چهارباغ هستن) .

خورشيد صفت با همگان يك رو باش !

در طوفان زندگي با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است !

آدم بهتري بودن بهتر از فرد مهمي بودن است !

از صبر و نماز كمك بگيريد !

در عالم هستي چيزي گرانبهاتر از امروز نيست !

هر چه پوشيده تر ناياب تر !

من خودم عاشق ِ اوليم . همچين ريتميك و قرداره ! در مورد آخري هم دقت كنين كه ناياب تر نه كمياب تر !

3 comments:

  1. =))
    =))
    In jomle daare too Isf global mishe;)
    .
    .
    shoma ham dooste aziz esta'iino bessabre va salaat, makhsoosan too oon madrese ke miri;)

    ReplyDelete
  2. ye chi begam bekhandi,
    vaase babam tarif mikardam ghazye in bilbord haaro, baed shab oomade mige Atefe yeki dge peida kardam :
    "Behtarin Raahe Doshmani be Amrica, khedmat be KHalgh ast"
    in dar bimaarestan haa moshaahede shode:)

    rasti ye salam Vije daari too akharin CMT e bloge man:)

    ReplyDelete